2014年2月5日 星期三

4/2-5/2 元氣event X 握手會 報告

幸好重係假期兩日活動都可以出去^^

首先係尋日既元氣event
活動四點先開始我大概三點十分到荃灣廣場
剛開始都未算多人,一直到四點鐘開場既時候較多人圍觀
去到既時候因為懶得同人迫見二樓未有人就上左去二樓
因為係二樓同用手機影既關係,相會有點幪
剛到既時候
差不多開場既時候
到開場為止都以為由紀唔會黎同個活動會好似上次麻友那次會入元氣,誰知道今次活動比較簡單

四點十分小玲奈終於入場!!


之後由紀都入場,完全無視四周既路人尖叫(掩面)

活動開始之前主持人教由紀同小玲奈講新年快樂,兩個半桶水既廣東話超可愛XD
活動流程係同小朋友一齊造惠方卷>兩人同小朋友一齊食惠方卷>大合照>抽獎>再大合照>訪問+散場
整場活動真係剛好一個鐘,但前後等左成兩個幾鐘...


好葡萄=.=





最後再講多少少4/2日
有入場卷同無入場卷唔差得好遠,入場卷既位返而會比地下既近電梯花生位遠
完場之後等左好耐...五點完場之後去左樓下monki門口等,等足個半鐘六點半先出黎
都唔知點解訪問要做咁耐...不過都好多人等由monki門口一直排到出去,最多應該有成百人

連拍左好多幅但無一幅清...
淨係影到小玲奈影唔到由紀orz

之後因為要返屋企食飯所以夜晚無去到簽名會
話說google自動做左gif唔錯
以上

================================我是分隔線===============================

到重頭戲--摸爪會握手會!!

今日九點半出門口,到西九剛好趕得上開場

一開始稍為影左幾幅相




為左去確認邊度排握手會又左另一面企,上圖位置
誰知道有人以為係排緊去握手竟然有成廿幾人係花生位排隊(笑)
十點四十落左去排隊本來以為已經有批人握完點知重係好多人

等左大概二十分鐘,終於等到!!
一上去手都未摸到就比人拍膊頭 本來想講咩都比佢拍走曬 orz
淨係講左一句wink o ku da sai 就完左,連小玲奈把聲都聽唔到...不過一個wink值曬XDDDDDD
可能同小玲奈講完,同由紀握既時候一口氣講曬出黎,同樣由紀講既野一句都聽唔到...
我:一直都好喜歡你,期待你既3th single <<淨係講左呢兩句 
但握手會真係好正,兩個真人都好靚(,,・ω・,,)
握手卷完全係物超所持(≧∀≦)當然下次要再準備得好d(如果有下次...
(握手會到最後有班飯做左由紀既海報一齊上台,元氣果場都有帶去我都有影到 但影得好幪無po到。如果佢地可以整埋玲奈既就好,當然我咩都無做無咩資格講但咁樣不是給小玲奈難看的嗎....)
握完之後食花生到完場先走同同學食完飯去左信和爆五專
竟然中麻友!!握完手之後神抽^^

之後會補上五專開碟文
以上


最後再補上由紀同玲奈G+圖




2 則留言:

  1. >> 讓我說一句:很葡萄
    (因為工作上一些原因,未能參與上述活動)
    >> 她們倆絕對靚啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 要返工無辦法啦,我本來都可能要返part time,不過佢地兩個黎點都推左
      長老之後去日本握手我都好萄葡,可惜父母唔會比我去...
      真人真係好靚,小玲奈好似公仔咁可愛(♡˙︶˙♡)

      刪除